Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Zamówienia - dostawa i płatności
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Jeśli chcesz złożyć zamówienie wybierz model i rozmiar produktu. Następnie dodaj wybrany produkt do koszyka. Uzupełnij wymagane dane oraz przejdź do płatności. Przed finalnym złożeniem zamówienia zaakceptuj regulamin sklepu. Możesz również połączyć się z nami za pomocą aplikacji WhatsApp i złożyć zamówienie telefonicznie. Skontaktuj się z nami: +48 733964000.
W jaki sposób mogę dokonać opłaty za złożone zamówienie?
Opłaty można dokonać wybierając jedną z trzech możliwości: przelewe tradycyjny, Przelewy24(szybkie płatności) lub płatność przy odbiorze.
Co zrobić, jeśli płatność została odrzucona?
Można zapłacić przelewem tradycyjnym (dane do przelewu podane są w zakładce płatności) lub skontaktować się z nami pod nr telefonu +48 733 964 000.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Złożone zamówienia zostają przygotowane do wysyłki w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty na nasze konto. Wyjątek stanowią dni będące przed Świętami Bożego Narodzenia, a także okresy promocji i wyprzedaży, gdzie termin realizacji zamówienia, czyli jego przekazania do wysyłki, może się wydłużyć do 5 dni roboczych z uwagi na dużą liczbę zamówień.
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu dostawy, miejsca dostawy oraz aktualnej ilości zamówień w sklepie. Przybliżony czas dostawy na terenie Polski to 1-4 dni.
Jaki status ma moje zamówienie?
Jeżeli złożyłaś/eś zamówienie z logowaniem:
  • wejdź w zakładkę „MOJE KONTO”
  • następnie wejdź w „MOJE ZAMÓWIENIA”
Możesz sprawdzić tam status swojego zamówienia. Jeżeli złożyłaś/eś zamówienie bez logowania, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Otrzymałaś/eś tam informacje o wysłaniu zamówienia, gdzie znajdziesz link do śledzenia przesyłki. Dzięki niemu zlokalizujesz swoje zamówienie.
Co zrobić, jeśli chcę wprowadzić zmiany w zamówieniu?
Skontaktuj się z nami. Jeśli tylko paczka nie została już przekazana do przewoźnika chętnie Ci pomożemy.
Prosimy o kontakt telefoniczny: +48 733 964 000 lub mailowy: sklep@steven.pl
Co mam zrobić jeśli produkt, który chcę kupić jest wyprzedany?
Jeśli nie udało Ci się zdążyć z zakupem, za pomocą adresu email dopisz się do „Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny”. Dzięki temu jako pierwszy dowiesz się o powrocie Twojego wymarzonego produktu lub skontaktuj się z nami telefonicznie albo mailowo.
W jaki sposób mogę spersonalizować swoje zamówienie?
W polu „Uwagi do zamówienia" możesz poprosić np. o wydłużony termin wysyłki
produktów, jeśli nie ma Cię obecnie w domu.
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, możliwe jest złożenie zamówienia przez Internet i wysłanie go do innego kraju niż Twój. Przypominamy, że ceny i warunki handlowe mogą się zdecydowanie różnić od tych w Polsce. W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
Czy mogę dokonać zakupu stacjonarnie?
Tak, zapraszamy do naszego sklepu firmowego od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16 i w soboty w godzinach 8 - 14 pod adresem: Goleńsko 87 99-413 Chąśno.
zwroty i wymiana
Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Jeśli to możliwe prosimy,
zapakuj je w oryginalne opakowanie. Wypełnij formularz i załącz go do zwracanego zamówienia.
Odeślij przesyłkę na adres: 
STEVEN - sklep internetowy
Goleńsko 87
99-413 Chąśno
Czy otrzymam zwrot kosztów wysyłki zamówienia?
Tak, ale tylko w przypadku, gdy zwracane jest całe zamówienie.
Czy mogę zwrócić tylko część zamówienia?
Tak, możesz zwrócić tylko część zamówienia. Procedura jest taka sama jak w przypadku zwrotu całego zamówienia. Nie zwracamy jednak wtedy kosztów wysyłki.
Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar/kolor niż zamówiłam/łem?
Możesz zwrócić niewłaściwy produkt w ciągu 14 dni i złożyć zamówienie ponownie. W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
Kto ponosi koszt przesyłki ze zwrotem?
Klient zwraca paczkę na swój koszt.
Co zrobić, gdy otrzymany produkt jest uszkodzony?
W przypadku otrzymania wadliwego lub błędnego produktu, prosimy o kontakt mailowy:
sklep@steven.pl lub telefoniczny: + 48 733 964 000.
Kontakt z nami
Jakie są godziny pracy sklepu?
Nasz sklep pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Jak można się z Wami skontaktować?
Telefonicznie pod numerem +48 733 964 000 w godzinach pracy sklepu czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub wysyłając nam wiadomość e-mail: sklep@steven.pl.
Produkty
Gdzie produkowane są skarpety i rajstopy marki Steven?
Cały proces tworzenia i produkowania skarpet oraz rajstop odbywa się w centrum Polski (siedziba firmy i zakład produkcyjny: Goleńsko 87, 99-413 Chąśno).
Które skarpetki są najlepsze na wiosnę?
Na wiosnę polecamy delikatne stopki i skarpetki wykonane z bawełny, włókna bambusowego lub kaszmiru.
Które skarpetki są najlepsze na lato?
Na lato polecamy delikatne stopki i skarpetki wykonane z bawełny, włókna bambusowego lub lnu.
Które skarpetki są najlepsze na jesień?
Na jesień polecamy szczególnie skarpety wykonane z wełny merynosów.
Które skarpetki są najlepsze na zimę?
Na zimę polecamy skarpety wełniane oraz frotte.
Czym różnią się skarpety frotte od skarpet półfrotte?
Skarpety półfrotte posiadają frotte tylko na spodzie stopy, natomiast drugi rodzaj skarpet posiada frotte w całym modelu.
Czy są dostępne cienkie rajstopki dla dzieci?
W sklepie internetowym dostępne są rajstopki dla dzieci z cienkiej i delikatnej bawełny.
Jaki rozmiar będzie dla mnie najlepszy? Jak to sprawdzić?
Możesz sprawdzić tabelę rozmiarów produktów Steven pod linkiem ………. 
Chcę zamówić większą ilość produktów niż jest dostępna w sklepie online - co mam zrobić?
Skontaktuj się z nami pod nr telefonu: +48 733 964 000 lub mailowo: sklep@steven.pl
Co to oznacza, że skarpety są bezszwowe?
Skarpety na palcach nie posiadają szwu, dzięki czemu nie obcierają stóp i są komfortowe w noszeniu.
Które skarpety w sklepie internetowym są bezszwowe?
Zaznacz w wyszukiwaniu hasło "bezszwowe" w filtrze „właściwości” i zapoznaj się z ofertą.
Które skarpety nie uciskają nóg?
Zaznacz w wyszukiwaniu hasło „bezuciskowe” w filtrze „właściwości” i zapoznaj się z ofertą.
Oferta dla firm
Jakie są możliwości współpracy?
Oferujemy wiele różnorodnych rozwiązań, tak żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie - zaczynając od sprzedaży większych ilości gotowych produktów marki Steven poprzez platformę hurtową www.hurtsteven.pl [1], aż po możliwość personalizacji naszych produktów. Możemy zarówno stworzyć unikalny model skarpet lub rajstop, który idealnie wpasuje się w identyfikację wizualną Twojej marki jak i stworzyć produkty z Twoim wzorem.
Chcę dowiedzieć się jakie produkty mogę zamówić dla swojej firmy, gdzie się zgłosić?
Najlepiej napisać do nas na adres handlowy@steven.pl lub skontaktować się telefonicznie +48 504 237 409.